Servis štampača
Šta radimo ?
Gde radimo ?
Dostavljanje uređaja
u našoj prodavnici
Donesite Vaš uređaj u jednu od naše četiri prodavnice i on će tokom dana biti prebačen u glavni servis.
Dostavljanje uređaja
u našem servisu
Donesite Vaš uređaj direktno u naš glavni servis na adresi Ugrinovačka 51, 11080 Zemun, tel.011.409.80.44
Preuzimanje uređaja
na Vašoj lokaciji
Neispravan uređaj možemo preuzeti na adresi koju nam Vi saopštite.
Servisiranje uređaja
na Vašoj lokaciji
U nekim situacijama, kada to uslovi dozvoljavaju i zahtevaju, servisiranje neispravnog uređaja možemo obaviti na licu mesta.
Kako radimo ?
Brzo
Kvalitetno
Pristupačno
Razumno
Na koji način radimo ?
1 Nakon dolaska Vašeg uređaja u glavni servis, naš serviser se upoznaje sa opisom problema i pristupa pregledu „bolesnika“ kako bi utvrdio razlog kvara. Pri tome analizira i ostale sklopove uređaja sa namerom da uoči potencijalne probleme i da na njih preventivno reaguje. Posle završene dijagnostike serviser Vas poziva i obaveštava o razlogu kvara, pri čemu Vam pruža i informacije o svim mogućnostima popravke i konačnoj ceni.
2 U skladu sa Vašom odlukom uređaj Vam se vraća, ako ste odustali od servisiranja, ili se vrši njegova popravka ugradnjom novih / polovnih originalnih ili novih zamenskih delova, a sve prema željama koje ste izrazili pošto ste se saznali činjenice o kvaru. Pri tome se svi unutrašnji delovi temeljno čiste od ostataka praha ili mastila nakupljenih tokom rada.
3 Uređaj se zatim sklapa i tada se iz njega veoma često vade spajalice, šnale, olovke i ostali čudni predmeti koji se tu pronađu, a nije im mesto u štampaču ili kopir uređaju (jednom smo čak pronašli mumificiranog miša). Posle svega Vaš uređaj se još jednom testira u realnim radnim uslovima, i ako je sve u redu obaveštavamo Vas da je servis gotov. Po uređaj možete doći sami ili nas obavestiti koji vid dostave Vam najviše odgovara.