Servis štampača


Šta radimo ?

Više od deset godina uspešno servisiramo laserske, inkjet i matrične štampače, kao i multifunkcionalne i kopir mašine. U mogućnosti smo da ponudimo brze, kvalitetne i ekonomski pristupačne usluge održavanja, podešavanja i popravke uređaja svih značajnijih svetskih proizvođača koji se pojavljuju na našem tržištu, kao što su: HP, Samsung, Lexmark, Canon, Epson, Brother, OKI, Ricoh, Toshiba, Xerox, Fujitsu, Panasonic, Minolta.... Pored standardnog postupka servisiranja neispravnih uređaja našim klijentima omogućavamo da, potpisivanjem odgovarajućeg ugovora o stalnom održavanju, nama prepuste kompletnu brigu o funkcionalnosti svih svojih uređaja za štampanje.

Gde radimo ?

Ako želite da mi servisiramo Vaš neispravni uređaj potrebno je da on nekako dospe u ruke naših servisera. Postoji nekoliko načina da se to i desi:

Dostavljanje uređaja
u našoj prodavnici

Donesite Vaš uređaj u jednu od naše četiri prodavnice i on će tokom dana biti prebačen u glavni servis.


Dostavljanje uređaja
u našem servisu

Donesite Vaš uređaj direktno u naš glavni servis na adresi Ugrinovačka 51, 11080 Zemun, tel.011.409.80.44


Preuzimanje uređaja
na Vašoj lokaciji

Neispravan uređaj možemo preuzeti na adresi koju nam Vi saopštite.


Servisiranje uređaja
na Vašoj lokaciji

U nekim situacijama, kada to uslovi dozvoljavaju i zahtevaju, servisiranje neispravnog uređaja možemo obaviti na licu mesta.


Kako radimo ?

Brzo

U najkraćem mogućem roku utvrđujemo uzrok problema, a u skladu sa željama klijenta i dostupnošću rezervnih delova na našem tržištu u istom tempu i otklanjamo uočeni kvar.

Kvalitetno

Svaku intervenciju obavljamo sa najvećom koncentracijom i na najvišem profesionalnom nivou. Garantujemo za kvalitet svih izvršenih usluga i ugrađenih delova, bez obzira da li su novi ili polovni.

Pristupačno

Cene naših usluga uvažavaju realnost domaćeg tržišta, kao i neospornu istinu da je vrednost polovnih uređaja koje popravljamo relativno niska. Iako činjenica da nismo ovlašćeni serviseri poznatih proizvođača ne umanjuje našu uspešnost u popravci štampača, ona nam omogućava da cene delova i usluga određujemo samostalno, odnosno nemamo cenovne limite ispod kojih ne smemo da idemo.

Razumno

U nekim situacijama, i pored velike želje da pomognemo i rešimo nastali problem na neispravnom uređaju, dolazimo do saznanja da je ta intervencija ekonomski potpuno neopravdana. Novi delovi za popravku polovnog štampača su ponekad skuplji od novog proizvoda koji je tehnološki znatno napredniji, i tada klijenta, u skladu sa najboljom poslovnom praksom i bez ikakvih prikrivenih interesa, savetujemo da odustane od servisa i pokvareni uređaj zameni novim.

Na koji način radimo ?

1 Nakon dolaska Vašeg uređaja u glavni servis, naš serviser se upoznaje sa opisom problema i pristupa pregledu „bolesnika“ kako bi utvrdio razlog kvara. Pri tome analizira i ostale sklopove uređaja sa namerom da uoči potencijalne probleme i da na njih preventivno reaguje. Posle završene dijagnostike serviser Vas poziva i obaveštava o razlogu kvara, pri čemu Vam pruža i informacije o svim mogućnostima popravke i konačnoj ceni.


2 U skladu sa Vašom odlukom uređaj Vam se vraća, ako ste odustali od servisiranja, ili se vrši njegova popravka ugradnjom novih / polovnih originalnih ili novih zamenskih delova, a sve prema željama koje ste izrazili pošto ste se saznali činjenice o kvaru. Pri tome se svi unutrašnji delovi temeljno čiste od ostataka praha ili mastila nakupljenih tokom rada.


3 Uređaj se zatim sklapa i tada se iz njega veoma često vade spajalice, šnale, olovke i ostali čudni predmeti koji se tu pronađu, a nije im mesto u štampaču ili kopir uređaju (jednom smo čak pronašli mumificiranog miša). Posle svega Vaš uređaj se još jednom testira u realnim radnim uslovima, i ako je sve u redu obaveštavamo Vas da je servis gotov. Po uređaj možete doći sami ili nas obavestiti koji vid dostave Vam najviše odgovara.